פרויקט בוטיק חדש ויוקרתי בר"ג

הקבלן יצחק כהן מחברת כוכב הנגב בשיתוף עם רביבו גרופ, בונים פרויקט יוקרתי ברחוב משה שרת בר"ג שישנה את פני הרחוב.

חברת רביבו גרופ, בבעלותו של הכדורגלן לשעבר חיים רביבו, רכשה יחד עם חברת כוכב הנגב בבעלותם של יצחק ושלומי כהן מגרש בשטח של כ – 1.15 דונם, בעלות של -  30 מיליון   ברחוב שרת 44 בר"ג.

 

על המגרש עתיד לקום פרויקט בוטיק יוקרתי, אחד מהפרויקטים היוקרתיים שנראו ברמת גן.

 

הבניין יכלול  9 קומות, בהן 18 דירות בלבד (2 בכל קומה). הדירות בפרויקט בנות  5 או  6 חדרים, וגודל הדירות ינוע בין  170-200 מ"ר, ומרפסות בגודל של  24-60 מ"ר בחיפוי דק.

 

בכל הדירות תהיינה תקרות גבוהות במיוחד הכוללות מסך תקרה-רצפה המעניק תחושת מרחב גדול במיוחד.

 

 פרויקט בוטיק יוקרתי - שרת 44 ר"ג.

 

בסמוך לבניין יוקמו שתי ווילות פרטיות ויוקרתיות, בנות שלוש קומות בגודל של כ - 300 מ"ר עם חצר פרטית ומרפסות. דיירי הווילות ייהנו מסוויטות הורים מפנקות עם חדר ארונות מרווח, שלושה חדרי שינה שגם הם בעצמם מיני סוויטות. ומרתף פרטי אשר כולל 2 חניות מקורות, מחסן ומעלית פרטית לכל קומה בווילה.

 

את היוקרה ניתן לראות כבר בכניסה לבניין. פיתוח סביבתי וגינה מושקעת במיוחד. לובי מפואר עם גימור שיש וחיפוי עץ, מערכות ישיבה ותאורה דקורטיבית עשירה וחדר כושר פרטי מאובזר ומפואר.

 

מחירי הדירות מתחילים מ- 3.65 מיליון ומגיע עד ל- 7.5 מיליון לפנטהאוז היוקרתי.

 

 מרפסות גדולות עם נוף מרהיב לקו האופק של ת"א ור"ג. 

 

 

במבט ראשון המחיר נראה יקר, אך כשבודקים את המפרט רואים שמחירן לא יקר מדירות חדשות בצפון ת"א וביחס לתמורה והמפרט היוקרתי שמקבלים. הדירות והמרפסות המוצעות בשרת 44, גדולות מהממוצע ולכל דירה ישנם 2 מקומות חנייה פרטיים. כמו כן יש רק 2 דירות  ולובי כניסה מפואר בכל קומה, מה שמעניק שקט ואינטימיות לדיירים. בנוסף לדירות יש מפרט טכני סופר- פרימיום הכולל בית חכם, מטבח יוקרתי ומאובזר ומערכת מיזוג אוויר דירתית.

 

 

 הדירות הגבוהות משקיפות אל הים

 

 דירות גדולות ומרווחות עם מפרט סופר יוקרתי. 

 

את הפרויקט תכנן האדריכל גדעון (גידי) בר- אוריין ממשרד "בר-אוריין אדריכלים", והוא התאים בקו מודרני נקי ואלגנטי את הבניין לטופוגרפיה הייחודית של רחוב שרת.

 

רחוב שרת נחשב לרחוב יוקרתי ומחירי הדירות בו הן מהיקרות בר"ג. הוא מתחיל ברחוב הרוא"ה בסמוך לכיכר רמב"ם ומגיע אחרי פיתולים לרחוב הרצל בסמוך לז'בוטינסקי. זה רחוב שקט, ללא תחבורה ציבורית סואנת והוא בנוי על גבעה אשר במעלה גן ציבורי שניתן לצפות ממנו על קו האופק של תל אביב ורמת גן.  מרבית הבתים ברחוב הם בני קומה אחת או שתיים, הרבה בתים פרטיים עם חצרות גדולות ומרווחות.

 

בנוסף, לרחוב היסטוריה עשירה. המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק בחר בו כמקום מפלט ושקט לגור בו,  גם לשכתו של בן גוריון בזמן מלחמת השחרור היתה ממוקמת ברחוב זה. ואפילו הווילה היוקרתית של פנינה רוזנבלום הייתה ממוקמת במעלה הרחוב.

 

השותפים מסבירים את הבחירה במיקום זה לפרויקט: " אזורים שקטים ורגועים בגוש דן הפכו לפנינות נדל"ן מבוקשות. גם את הפרויקטים העתידיים נבחר על בסיס אסטרטגיה זו".

 

חברת כוכב הנגב היא חברה קבלנית ותיקה ויציבה עם רזומה מרשים של בנייה באזור הדרום בעיקר. שכונות וילות, אולמות ספורט, מרכזים מסחריים, מבני ציבור, בתי ספר וגני ילדים. בימים אלה יוזמת החברה פרויקטים רבים ברמלה, אשקלון, נס ציונה, באר שבע ואור יהודה במאות מיליוני שקלים.

 

 צפו בסרטון הדמיית פרוייקט שרת 44 ר"ג -